pondělí 12. září 2011

Je to poprvé, trošku se bojím

Píši svůj první článek na svůj blog. Nevím, co mě čeká, nevím, co mě nemine. Trošku se bojím, trošku se těším. Co mě vůbec vedlo k tomu, abych si tuto elektronickou platformu založil? Důvodů je více. Vezmu to hezky popořadě.

1. Hlodání červa mého génia hluboko uvnitř...
...tohle samozřejmě berte s velkou rezervou. Občas mám ale nutkání sdělit něco světu. A občas mám víru, že by i svět rád poslouchal. Pro tyto vzácné chvilky tady blog bude.

2. Když se nepochválím sám...
...kdo jiný to udělá? Občas se mi něco povede. Většinou naprogramuju něco, co opravdu funguje, vyhraju něco v kartičkách nebo mám Nápad. Proto budu na blogu křičet, co to půjde. I když to nikdo číst nebude, udělá mi to dobře. Neříkejme tomu honění ega, ale upřímná asertivita. Zní to líp.

3. Světe, pomoz!
V programování, hraní si i v životě je někdy nutno vyhledat radu ostatních. Kudy pokračovat v tomto programátorském oříšku? Kterou kartičku přidat do té nejlepší šedesátky? Jaké zimní pneumatiky jsou nejlepší pro naši milou Natálku? Já vím, že vy víte...


4. A tudy opravdu ne
Když dojdu nějakou slepou uličkou až na konec, jsem naštvaný, že jsem jí vůbec šel, ale zároveň jsem rád, že můžu jít jinou cestou, slibnější a možná neucpanou. Když dojdu na konec stejné slepé uličky podruhé (potřetí...) jen proto, že jsem si cestu před rokem nikam nepoznamenal, tak... založím blog? A třeba vám ušetřím jednu cestu.



A jak to tady bude nakonec vypadat?

Budu se snažit vyhnout psaní obsahu, který bude mít význam jen pro mě. Nepotkáte zde (až na výjimky) příhody z kanceláře, politické komentáře a sdílená videa z youtube (Bomba klip! To musíte vidět!). V nejbližších příspěvcích načrtnu několik kategorií, které budu postupně plnit a rozvíjet. Jaké to budou?

Pro začátek sekce věnující se programování, hlavně mé znovuobjevené touze proniknout do Javy pro Android. Něco se dozvíte i o mé další vášni, karetní hře Magic: the Gathering. Občas utrousím poznámku o webdesignu, semtam si smlsnu na nějaké sociální síti nebo zajímavém PHP kódu.


A dál? Dál se uvidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat